Hur går det till?
Att boka installation/service via oss är enkelt och smidigt. Här är en kort steg-för-steg-guide för att göra processen ännu tydligare:
Vitvaruinstallation och LVP-installation via återförsäljare:
-
Välj tjänst och fyll i formuläret med nödvändig information.
-
Vår bokningsavdelning kommer att kontakta kunden för att boka en lämplig tid för hembesöket. Inom kort skickas en bekräftelse till kundens angivna e-postadress. I bokningsbekräftelsen får kunden våra kuntaktuppgifter, allmänna villkor samt en sammanfattning av bokningen.
-
I kundportalen kan ni följa bokningar i realtid. Här kan ni se när kunden är kontaktad, bokad tid samt bilder på utförd installation och undertecknat installationsprotokoll.
-
Har ni några frågor angående en bokning kan ni kommunicera med oss direkt i ärendet. När vi svarar får ni ett mail på er allmänna butiksmail för den butik som bokat.
Allmänna villkor hittar ni här
Boka vitvaruservice via DSP
-
Klicka på "Vitvaruservice" och fyll i formuläret med nödvändig information. Du kan antingen göra det tillsammans med kunden eller lämna över vårt servicekort så att de kan fylla i det i lugn och ro hemma.
-
Vår bokningsavdelning kommer att kontakta kunden för att boka en lämplig tid för hembesöket. Inom kort skickas en bekräftelse till den angivna e-postadressen.
-
Efter varje utförd service kommer ni att erhålla en kickback om 100kr + moms, som betalas ut enligt överenskommen faktureringsintervall.
-
Om produkten bedöms vara utdömd hänvisas kunden tillbaka till butiken som bokade servicebesöket.
Kontakta DSP
Ni kan enkelt kontakta oss per telefon mån-fred kl 08.00-16.00 eller på e-post
010 185 16 00