top of page
Namnlös design (9).png

Bokningscentral 

Välkommen till bokningscentralen för ELON KökCentrum i Helsingborg och Halmstad

Genom denna bokningscentral kan ni enkelt hitta all information ni behöver för att använda er av våra tjänster.

Kundportal

Hur går det till?

Att boka installation/service via oss är enkelt och smidigt. Här är en kort steg-för-steg-guide för att göra processen ännu tydligare:

 

Vitvaruinstallation och LVP-installation via återförsäljare:
 

  1. Välj tjänst och fyll i formuläret med nödvändig information.
     

  2. Vår bokningsavdelning kommer att kontakta kunden för att boka en lämplig tid för hembesöket. Inom kort skickas en bekräftelse till kundens angivna e-postadress. I bokningsbekräftelsen får kunden våra kuntaktuppgifter, allmänna villkor samt en sammanfattning av bokningen.
     

  3. I kundportalen kan ni följa bokningar i realtid. Här kan ni se när kunden är kontaktad, bokad tid samt bilder på utförd installation och undertecknat installationsprotokoll. 
     

  4. Har ni några frågor angående en bokning kan ni kommunicera med oss direkt i ärendet. När vi svarar får ni ett mail på er allmänna butiksmail för den butik som bokat. 

Allmänna villkor hittar ni här

Boka vitvaruservice via DSP 

  1. Klicka på "Vitvaruservice" och fyll i formuläret med nödvändig information. Du kan antingen göra det tillsammans med kunden eller lämna över vårt servicekort så att de kan fylla i det i lugn och ro hemma.
     

  2. Vår bokningsavdelning kommer att kontakta kunden för att boka en lämplig tid för hembesöket. Inom kort skickas en bekräftelse till den angivna e-postadressen.
     

  3. Efter varje utförd service kommer ni att erhålla en kickback om 100kr + moms, som betalas ut enligt överenskommen faktureringsintervall.
     

  4. Om produkten bedöms vara utdömd hänvisas kunden tillbaka till butiken som bokade servicebesöket.

Kontakta DSP

Ni kan enkelt kontakta oss per telefon mån-fred kl 08.00-16.00 eller på e-post

010 185 16 00

bottom of page